Sujet : Trouvailles en passant chez un bouquiniste sur paris

Des choses plutot pas mal:

Pour claymation: http://www.imdb.com/title/tt0272045/

http://www.mange-disque.tv/broc/2008010201.jpg

2

Re : Trouvailles en passant chez un bouquiniste sur paris

Ca vient de quoi ton 33T , 1ere fois que je vois

Re : Trouvailles en passant chez un bouquiniste sur paris

J'ai mis le lien vers la fiche imdb de ce programme tv smile

4

Re : Trouvailles en passant chez un bouquiniste sur paris

Je te garde quand-même un citron-grenadine, ou pas ?

Re : Trouvailles en passant chez un bouquiniste sur paris

Bah non du coup sad celui ci est en très bon état. Désolé... comme je disais dans l'autre post: la loi des séries...

6

Re : Trouvailles en passant chez un bouquiniste sur paris

scytale a écrit:

Bah non du coup sad celui ci est en très bon état. Désolé... comme je disais dans l'autre post: la loi des séries...

OK, pas de souci.  Si d'autres ici sont intéressés par ce disque, faites-le-moi savoir, il est relativement courant par ici.

Re : Trouvailles en passant chez un bouquiniste sur paris

Eh bien on s'arrete pas ici!! big_smile

Re : Trouvailles en passant chez un bouquiniste sur paris

To the man inquiring about propeller ads direct link, best push ads, monetization sites, google adsense sites, app ad monetization, push traffic, monetize with ads, paying ads sites, cpm sites, amazon affiliate referral program,  I highly suggest this at bing on advertise site or online ad platforms, best spy tools for affiliate marketing, monetize my site, amazon affiliate program free, pop under ads meaning, best ad networks for app monetization, affiliate landing page builder, best ad websites, adsense alternative high paying, ad networks like adsense, alongside all this her latest blog on ad url as well as types of cpa marketing, propeller ads direct link, online ad platforms, affiliate marketing requirements, ad serving platform, promote cpa offers for free, best adsense, cc submit sweepstakes, amazon affiliate dashboard, best cpm network for indian traffic, on top of this cool advertisemets link which is also great. Also, have a look at this dig this on advertising platform url not to mention facebook cryptocurrency ads, propeller ads earnings, push traffic, publisher advertising platform, types of cpa marketing, ad monetization platform, best native ads network, google adsense sites, ico promotion, propellerads, not to mention this top ad network forum with propeller ads publisher login, promo code propellerads, adsense site, put ads on your website, advertising platforms in india, propellerads api, split testing marketing, propel advertising, traffic monetization meaning, diy landing page,  for good measure. Check more @ Excellent UGZEUS Site 286_d1d